Pojazdy występujące w grze

Co daje nam pojazd? Pojazd umożliwia nam szybsze poruszanie się. W zależności od wybranego pojazdu możemy poruszać się szybciej na poszczególnych aktach. Dodatkowo Pędzidrąg umożliwia nam teleportację po uzyciu dopalacza prędkości. W tabeli zostały przedstawione właściwości pojazdów:

Rys Nazwa Tempo Tempo dodatkowe Dopalacz prędkości
_______ ___________________________ _________________________ ___________________________ ___________________________
Magiczny Dywan 20 W regionie pustynnym +2 Tempo +2 Czas +3
Magiczna Hulajnoga 20 - Tempo +2 Czas +3
Magiczny Biały Tygrys 20 Glacernon +2 Tempo +2 Czas +3
Fluffy McFly 21 - Tempo +3 Czas +5
Pędzidrąg 21 Glacernon +2 Teleportuje cię 5 pól do przodu Tempo +3

Czas +5

Smok Nossi 21

Glacernon +2

Chroni przed wszystkimi negatywnymi efektami poniżej 4 poziomu Tempo +3

Czas +5

Magiczny snowboard 20

Glacernon +3

Tempo +3 Czas +5

Jak zdobyć pojazd? Podstawowym sposobem zdobycia pojazdu, jest zakup w NosMarkecie skrzyni pojazdu (każdy pojazd znajduje się w oddzielnej skrzyni). Należy jednak pamiętać, że nie w każdej skrzyni znajduje się pojazd, możemy z nich zdobyć również inne przedmioty mniej lub bardziej wartościowe. Drugi sposób na zdobycie pojazdu to odkupienie go od innego gracza w tak zwanej 100% skrzyni pojazdu. Uwaga! Skrzynie Białego Magicznego Tygrysa, Fluffy McFly, Pędzidrąga oraz Smoka Nossi występowały w NM tylko czasowo.

Jak używać pojazdu? Aby użyć pojazdu wystarczy kliknąć na niego dwa razy. Dokładnie w taki sam sposób schodzimy z pojazdu. Wygodnym rozwiązaniem jest przeniesienie pojazdu na pasek szybkiego dostępu (wówczas wystarczy użyć odpowiedniego przycisku, aby wejść lub zejść z pojazdu).

Czy mogę sprzedać używany pojazd? Aby sprzedać pojazd musimy umieścić go w perle środka transportu (dostępna w nosmarkecie).

- Perła środka transportu (do kupienia w NosMarkecie)

Czy da się przyspieszyć pojazd? Czasem może się zdarzyć, że będziemy chcieli jeszcze szybciej poruszać się na naszym pojeździe. Aby to zrobić potrzebujemy dopalacza prędkości:

- Dopalacz prędkości: leci z potworów aktu 1,2,3 i 5

Klikając na niego dwukrotnie, przyspieszamy nasz pojazd na kilka sekund (w zależności od pojazdu przyspieszenie jak i czas jego trwania mogą się różnić).

Jakie pojazdy występują w grze? W grze występuje obecnie 6 pojazdów:

  • Magiczny Dywan
  • Magiczna Hulajnoga [Skuter]
  • Magiczny Biały Tygrys
  • Fluffy McFly [Chmurka]
  • Pędzidrąg [Miotła]
  • Smok Nossi
  • Magiczne narty
  • Magiczny snowboard

źródło: board.nostale.pl