FANDOM

NosVille

W NosVille każdy zaczyna swoją pierwszą przygodę. W tym mieście rozmieszczeni są najważniejsi NPC. U nich możemy rozpocząć misję, nabyć umiejętności, a także coś kupić. Tutaj możemy złapać swojego pierwszego zwierzaka - Kurę. Fioletowy romb na mapie umożliwia nam zdobycie Pieczęci Kurczaka. Z NosVille można się udać do: Łąki NosVille, Plac Portu Alveus, MiniLand, Prywatne Sklepy, Ścieżka do Farmy Kurczaków.

Łąki NosVille

Na Łąkach NosVille rozpoczynamy przygodę z kamieniami czasoprzestrzennymi. Z Łąki NosVille możemy przejść do: NosVille, Tereny Kopalń, Słoneczne Łąki, Dach Pełni Księżyca.

Tereny Kopalń 

Tutaj rozpoczyna się obszar kopalń. W kopalniach znajdują się Kovolci. Szefem kopalń jest Mudog. Koło Górnika Yobby Expy, który znajduje się koło Zachodniej Kopalni 2 możemy zrobić misję na Jajamaru. Z tej mapy możemy przejść do: Łąki NosVille, Zachodnia Kopalnia 1, Zachodnia Kopalnia 2, Łąka Komety, Słoneczne Łąki.

Słoneczne Łąki

 Fioletowy romb na mapie oznacza możliwość zrobienia karty SP - Pajama. W jednej z czasoprzestrzeni na tym terenie możemy zdobyć Toma. Z Słonecznych Łąk możemy przejść do: Tereny Kopalń, Łąki NosVille, Sekretna Farma Kurczaków, Skalny Kliff 1, Wejście do Galaretek, Posterunek Fernon.

Posterunek Fernon

 W tym terenie żyją Koraeni - pokrewna rasa Kovolt. Na tej mapie znajduje się kamień SP umożliwiający zdobycie karty specjalisty - SP1. Mapa ta umożliwia nam dojście do: Słoneczne Łąki, Północna Kopalnia, Zachodnia Kopalnia, Zaklęta Ścieżka, Wejście do Ginseng, Świątynia Fernon 1.

Zaklęta Ścieżka

 Ścieżka prowadzi do Wieży Magiii. Jest posypana dużą ilością Mandragor, Żeńszeni i Stalowych Chomików. Na tym obszarze znajduje się bardzo duża ilość krzaków z owocami potrzebnymi do uruchomienia konstrukcji 'Pień Drzewa.' W zaroślach znajduje się Osobliwy Ślad potrzebny do zadania. Z tej mapy możemy przejść do: Wieża Magii 1, Posterunek Fernon.

Świątynia Fernon

 Świątynia Fernon ma dużo korytarzy, oraz pięter. Na tym terenie możemy spotkać Kenko. W tej świątyni kończymy przygodę z Aktem 1. Na jednym z pięter po znalezieniu fioletowego rombu mamy możliwość zdobycia kolejnej karty specjalisty - SP2. Z Świątyni Fernon możemy przejść do: Świątynia Fernon 1-10, Sekretny Pokój, Świątynia Fernon 1, Północne Wyjście, Zachodnie Wyjście, Wschodnie Wyjście, Ścieżka ZicZack, Świątynia Fernon 2, Kryjówka Fernon 1, Brama Lamentu Umarłych, Zachodnia Góra Krem, Tajemne Bramy.

Zachodni Krem

 Ta góra to główny obóz Koraenów. Mieszka tutaj Szef Wioski, oraz jego podwładni. Na tym skalistym terenie znajduje się wiele górskich jaskiń. Jest tu także Jaskinia w NosObozie, którą zarządza Annii. Koło niej stoi Dogo u którego mamy możliwość kupienia nowych skilli. Lokalizacja ta jest początkiem Akt 2. Tutaj (podobnie jak w NosVille) możemy kupić biżuterię, EQ, rzeczy do MiniLandu, oraz rozmaitości. Góra Krem to drugie miasto. U Titusa możemy wybrać tą lokację jako odrodzenie po śmierci. Z tej mapy możemy przejść do: Jaskinia Wodza, Jaskinia w NosObozie, Głęboka Jaskinia, Górska Jaskinia 1, Górska Jaskinia 2, Świątynia Fernon 2, Wschodnia Góra Krem, Szczyt Kremu.

Szczyt Kremu

Szczyt wielkiej góry. Szczyt jest podzielony na dwie części. Na pierwszej części są krzaki z owocami, które musimy pobrać za pomocą pustej butelki do zrobienia jednej z misjii, oraz kamień duszy specjalisty - SP3. Po drugiej stronie możemy spotkać Zniszczony Posąg Shinebone - potrzebny do wykonania jednej z misji. Ze Szczytu Góry Krem mamy możliwość przemierzania takich lokacji jak: Zachodnia Góra Krem, Jaskinia Duchów, Skalny Urwisko, Wschodnia Góra Krem, Ścieżka do Ołtarza, Klif Zachodzącego Słońca.

Skalny Urwisko

Wielkie urwisko rozpadlin i ostrych skał. Rośnie tutaj Dzika margerytka i Kosaciec potrzebne do wykonania zadania w późniejszych misjach. Na samym dole mapy znajduje się kolejna część urwisk, w których w dalszym przejściu znajdziemy czasoprzestrzeń z olbrzymim posągiem kraba i napisem Chrysos. Z tej mapy możemy dojść do: Szczyt Kremu, Zimny Tunel, Skalny Wąwóz.

Loch Shanera

 W Lochu Shanera mieszka rasa Catsów. Są one negatywnie nastawione do rasy Kovoltów. Z Lochu Shanera możemy przejść do: Loch Shanera -1, Loch Shanera -2, Ukryta Grotaj, Loch Shanera -3, Labirynt Cierpienia, Loch Shanera -4.

Klif Zachodzącego Słońca 

Z Klifu roztacza się piękny widok na świat NosTale. Na mini-mapie możemy zauważyć Wojownika wraz z jakimś gigantycznym potworem. Na końcu klifu znajduje się Brama do Krainy Śmierci. Jej otwieranie w chwili obecnej ogłaszane jest na forum, lub w grze. Z tej mapy możemy iść do: Szczyt Kremu.

Tajne Laboratorium

 Tajne Laboratorium to obszar pełen Zombie, Czaszek i Boingów. W tym miejscu robimy zadanie na lvl 66. Laboratorium ma kilka pięter i czasoprzestrzeni (2). W niektórych miejscach możemy zauważyć zwoje oświetlenia. Z tej mapy możemy iść do: Tajne Loborator. 2, Tajne Loborator. 3.

Las Jodłowy

 W Lesie Jodłowym mamy możliwość zdobycia ostatnią karty specjalisty - SP4. Z tej mapy możemy iść do: Wschodnia Krem, Kopalnia w Górze Rzeki -1, Skraj Lasu Jodłowego, Pokój Kota, Magazyn, Leśniczówka, Podziemny Tunel -1, Las Klonowy.

Las Klonowy

 Las który mimo agresywnej postawie potworów, potrafi przyciągnąć swym pięknym krajobrazem. Koło czasoprzestrzeni stoi Rect Lat, który odpowiada za część Aktu 3 razem z Eri Windspear. Z Lasu Klonowego możemy dojść do: Las Jodłowy, W Starym Lesie, Rynek Portu Alveus, Skraj Lasu Klon.

Seli-Lusha

 Gigantyczna Lilia unosząca się na wodzie posiadająca naprawdę piękny i niezwykły urok. W głębi niej znajdują się Stróże. Ogólnie stwierdzając wokół wielkiego kwiatu nie ma żadnych potworów. Droga do lilii jest dość długa. Z Seli-Lusha możemy dojść do: Podziemna Ścieżka, Seli-Lusha -1.

Port Alveus

 Stary, dostojny - Port Alveus. W nim najczęściej organizowane są wydarzenia tzw. eventy. Pełno jest handlarzy u których możemy kupić broń, biżuterię, jedzenie itp. Podobnie jak w NosVille. Z tej lokacji możemy także popłynąć na Glacernon - mroźną krainę, lub do Mortaz - pustynię. Z tej mapy mamy możliwość przemierzania do: MiniLand, Rynek Portu Alveus, NosVile

Cytadela

 To Kraina Wiecznego Zimna i Lodu. Aby do niej popłynąć należy przynależeć do frakcji Anioła, lub Demona. Na Glacernonie toczone są wielkie bitwy. W Cytadeli możemy kupić drobne rzeczy m.in. jedzenie, amulety itd. Z Cytadeli można dojść do: Zachodni/Wschodni Zamarznięty Ląd (to zależy od frakcji)

Tundra Bitoren

 W tym miejscu toczone są bitwy pomiędzy Aniołami, a Demonami. Wieża graniczna na środku mapy umożliwia nam dostanie się na rajd mroku/ognia/wody, gdy dana frakcja wygrywa. Niekiedy walczy tu się o teren dolny, gdzie przebywają Bazyliszki. Z Tundry Bitoren możemy dojść do: Wschodni/Zachodni Zamarznięty Ląd. ŹRÓDŁO: BOARD.NOSTALE.PL